Soita meille: +358 10 524 5500
Ei valittua videota
Valitse videotyyppi sivupalkista.
Uusien terveys- ja sosiaalipalvelujen käyttöönotto edellyttää monipuolista osaamista ja valmiutta muutokseen.
Asiakas- ja potilastietojärjestelmiin tallennetaan jo nyt paljon rakenteista tietoa, jota voidaan hyödyntää johtamisen tukena. Mitä paremmin tunnet tietojärjestelmäsi, sitä paremmin osaat myös hyödyntää siitä saatavaa tietoa. Usein tarvitaan nykyisen järjestelmän käytön tehostamista tai toimintatapojen muutosta uusia toimintamalleja hyödyntäen.
Asiantuntijoillamme on laaja ja monipuolinen osaaminen muuttuvalta terveyden- ja sosiaalihuollon kentältä. Hyväksi koettujen menetelmien avulla autamme organisaatiotasi löytämään oikeat työkalut ja keinot muutoksen läpivientiin.
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tutustu rekisteriselosteeseemme tästä.
Asiakastarinoissamme esittelemme sote-alan ja kuntoutuksen pilotteja, asiakascaseja ja artikkeleita. Asiakascaseissa kerromme muun muassa onnistuneista käyttöönotoista ja toimintatapojen kehittämisestä asiakasorganisaatioidemme silmin. Piloteissa seuraamme muutosta oikeissa potilas- ja asiakasympäristöissä, kun uusi järjestelmä tai toimintatapa otetaan ensimmäistä kertaa käyttöön.
Autamme teitä muutosprosessien läpiviennissä, konsultoinnissa ja koulutuksessa sekä tarjoamme käyttöpalveluja ratkaisujenne tueksi. Meiltä saat myös apua projektien läpivientiin, tarvittaessa myös oman projektipäällikön muodossa.