Digitaalisia asiointipalveluita sujuvaan etäasiointiin
Monipuoliset digitaaliset palvelut mahdollistavat sote-toimijoille joustavamman asiakaspalvelun, sillä niitä voi käyttää ajasta ja paikasta riippumatta.
Monipuoliset digitaaliset palvelut mahdollistavat sote-toimijoille joustavamman asiakaspalvelun, sillä niitä voi käyttää ajasta ja paikasta riippumatta.
Sosiaali- ja terveydenhuollon digitaaliset palvelut helpottavat ammattilaisten arkea ja säästävät aikaa, jolloin organisaationne voi keskittyä paremmin asiakastyöhön. Hallinnollisen työn vähentyessä toiminta tehostuu, ja asiakaspalvelun sujuvuus paranee.
Asiakkaille digitaaliset palvelut mahdollistavat joustavamman asiakaspalvelun, sillä niitä voi käyttää ajasta ja paikasta riippumatta. Tarjoamiemme digitaalisten palveluiden käyttäjinä ovatkin sekä sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaiset että asiakkaat ja potilaat. Ne soveltuvat sekä yksityisen että julkisen puolen sote-palveluntuottajille.
Digitaaliset palvelumme on suunniteltu integroitumaan sujuvasti osaksi käytössänne olevaa asiakas- tai potilastietojärjestelmää. Eri toiminnallisuuksia voi ottaa käyttöön tarpeiden mukaan joko yksittäin tai laajana kokonaisuutena. Voit valita myös kokonaisvaltaisen OmaSaga®️-etäpalveluratkaisun, joka integroituu vaivattomasti Mediconsultin muihin ratkaisuihin ja on yhteensopiva myös käytössänne olevan pääjärjestelmän kanssa.
Helppokäyttöisen ja asiakasta ohjaavan Mediconsult Verkkoajanvarauksen avulla hyvinvointialue tai yksityinen palveluntarjoaja voi tarjota asiakkailleen mahdollisuuden hakea, varata ja peruuttaa aikoja itse. Verkkoajanvaraus vähentää ammattilaisen puhelintyötä ja on helppo ylläpitää.
Potilas- ja asiakastietojärjestelmään integroitava Mediconsultin tekstiviestipalvelu mahdollistaa tehokkaan tiedottamisen sekä ajanvarausmuistutteet puhelimeen. Palvelu mahdollistaa niin manuualisten tekstiviestien kuin automaattisten viestien lähettämisen, mm. ajanvarausmuistutteet ja laboratoriotulokset.
Mediconsultin sähköisiä lomakkeita voidaan hyödyntää asiakkaan hoito- ja palvelupolun eri vaiheissa. Sähköisesti täytettävät lomakkeet (mm. esitiedot, riskitestit) säästävät ammattilaisen aikaa. Lomakkeiden avulla asiakkaan hyvinvoinnista ja terveydentilasta saa tietoa jo ennakkoon, jolloin sitä voi hyödyntää käyntien suunnittelussa.
Itseilmoittautuminen mahdollistaa asiakkaan ilmoittautumisen suoraan automaatilla, mikä vähentää jonottamista ja siten parantaa asiakaskokemusta. Ratkaisun avulla tehostetaan ja automatisoidaan asiakkaan ilmoittautumista, tiedottamista ja kulun opastusta.
Tietoturvalliset etävastaanottokäynnit ja etäkuntoutustapaamiset sekä yksilö- että ryhmämuotoisina voidaan toteuttaa sekä chatin että kuvapuheluyhteyden avulla.
Tietoturvalliset viestit mahdollistavat vahvan tunnistautumisen takana olevaa helppoa, ei-reaaliaikaista viestintää ammattilaisen ja yksittäisen asiakkaan tai asiakasryhmän välillä. Uudesta viestistä lähtee heräte sähköpostiin tai tekstiviestillä. Vapaan tekstin lisäksi on mahdollisuus lähettää liitetiedostoja.
Olemme täällä sinua varten. Ota yhteyttä, kerron mielelläni lisää!
Myyntipäällikkö, terveydenhuollon palvelut
Selainpohjainen Mediconsult Saga® on suomalaisen sosiaali- ja terveydenhuollon tarpeisiin suunniteltu asiakas- ja potilastietojärjestelmäkokonaisuus, joka helpottaa tiedonhallintaa ja tehostaa hoitoprosesseja. Kanta-auditoidussa A-luokan järjestelmässä yhdistyy ammattilaislähtöisyys, modulaarisuus ja käytettävyys.
Mediconsult Saga® soveltuu terveydenhuoltoon, suun terveydenhuoltoon, sosiaalihuoltoon, kotihoitoon ja asumispalveluihin sekä kuntoutukseen. Järjestelmän moduuleja voidaan yhdistää organisaation tarpeiden mukaan.
Pilvipohjainen alusta mahdollistaa käytön eri toimipisteissä ja varmistaa tietojen sujuvan siirtymisen esimerkiksi Kanta-palveluihin. Standardien mukaiset rajapinnat mahdollistavat integraatiot esimerkiksi laskutusjärjestelmien kanssa.
Mediconsult Saga® skaalautuu erikokoisten toimijoiden käyttöön ja tarjoaa joustavan, turvallisen ratkaisun niin yksityiselle kuin julkiselle sektorille.