Sähköinen asiointi

Sähköinen asiointi vähentää hallinnollista työtä ja mahdollistaa asiakkaan asioinnin ympäri vuorokauden.

Sosiaali- ja terveydenhuollon sähköinen asiointi helpottaa ammattilaisten työtä ja tehostaa organisaation toimintaa - kun lomakkeet ja ajanvaraustiedot sähköistyvät, myös hallinnollinen työ organisaatioissa helpottuu. Asiakkaille sähköiset palvelut mahdollistavat joustavamman asiakaspalvelun, sillä asiointi on mahdollista sähköisesti ympäri vuorokauden. Sähköisen asioinnin palvelut integroidaan osaksi asiakas- tai potilastietojärjestelmää.

Sähköiset lomakkeet & kyselyt

Sähköiset lomakkeet mahdollistavat kyselyjen tai esitetietolomakkeiden täyttämisen mobiilisti ja tietoturvallisesti jo ennen vastaanotolle tuloa. Kyselyjen avulla organisaatioilla on myös mahdollisuus seuloa väestöstä eniten hoitoa tarvitsevat. Joensuun keskussairaalan päiväkirurgisella osastolla korvattiin leikkausesitietojen puhelinhaastattelu sähköisellä lomakkeella, jonka operaatioon saapuva voi täyttää tietoturvallisesti kotikoneellaan. Yhden sähköisen prosessin avulla säästettiin yksi henkilötyöviikko kuukaudessa. Lue koko asiakastarina tästä.

Sähköinen portaali hoidon & asioinnin tukena

Medinet-portaali mahdollistaa asiakkaan hoidon siirtämisen sähköiseen ympäristöön sopivilta osin. Sähköisen portaalin avulla voidaan tukea niin terveydenhuollon kuin sosiaalihuollon asiakkaita, elämäntapavalmennuksesta diabetespotilaan aktiiviseen hoidon seurantaan. Portaalin avulla voidaan välittää hoitoon liittyviä henkilökohtaisia kommentteja ja ohjeistusta tietoturvallisesti asiakkaan ja ammattilaisen välillä.

Sähköisen asioinnin palveluihimme kuuluu myös internet-ajanvaraus ja tekstiviestipalvelu.

Lue myös asiakasta osallistavasta sähköisestä omahoidon ratkaisuistamme tästä >

 

 

medinet
Elina Yli-Erkkilä

Ota yhteyttä

Elina Yli-Erkkilä
+358 10 524 5591